sreda, 16. april 2014

Moji zeleni napitki (smutiji)


Odkrila sem jih lani jeseni, potem ko sem iskala kakšno bolj naravno rešitev za moje težave z refluksno boleznijo požiralnika (da bi celo življenje jemala tablete, si ne predstavljam) in spremljajočimi tegobami. Odkrila sem Zeleno za življenje Viktorije Boutenko. Zdelo se je logično, zato sem si rekla, pa dajmo poskusit.

Vsako jutro tako v blenderju, ki je del foodprocesorja MCM 6 (Bosch), zmiksam sadje in zelenje. Med tednom si ga naredim en liter in ga nesem s seboj v službo. To je odličen zdrav zajtrk in malica obenem. Počutim se sveže in polno energije.

Sestavine prilagajam sezoni. Današnji napitek: banana, pomaranča, limona, šop koprivnih listov in par listov mete. Dolijem vode, da je napitka za liter. Sicer pa je od zelenja zdaj zunaj najti že tudi kakšen peteršilj, zimsko solato, regrat, berivko (če je v rastlinjaku) in še nekaj užitnih plevelov.





Moje težave z želodcem so se umirile v nekaj dneh od začetka pitja teh sokov. Odkar jih pijem, nisem več vzela nobene tablete, ker ni bilo potrebno. Takrat sem opustila tudi kavo in črni čaj. Ena boljših odločitev v življenju.

Tako pa gre moj smuti z menoj vsak dan v službo:




Ni komentarjev:

Objavite komentar