petek, 13. junij 2014

Presna čokoladna torta

To je prva presna sladica, ki sem jo v življenju naredila in se kljub številnim odličnim presnim receptom vedno znova rada vračam k njej. Definitivno najboljša. Originalni recept je tu: http://www.kulinarika.net/recepti/16802/sladice/cokoladna-torta-presna-veganska-/

Sama sem zadnjo izvedbo malo prilagodila glede na sestavine, ki sem jih imela pri roki.

Prva plast:
2 skodelici lešnikov
1 skodelica datljev
1 žlica presnega kakava
2 žlici kokosovega masla
2 žlici vode
nastrgan strok vanilije

Najprej sem v Boschevem kuhinjskem robotu zmlela lešnike, dodala datlje in zatem vse ostalo. V par sekundah nastane prva plast testa, ki jo s prsti pritisnem v tortni model s premerom 20 cm (podložen s peki papirjem).





Na vrtu sem nabrala prve letošnje maline in jim dodala še na kolute narezane banane. Vse skupaj sem naložila na prvo plast testa.



Krema:
1,5 skodelice datljev
1 skodelica vode
1 žlica presnega kakava
2 žlici kokosovega masla (stopljenega na ne prehudi vročini)

Spet uporabim že omenjeni kuhinjski robot. Najprej zmeljem datlje in vodo v datljevo pasto. Potem dodam še kakav in maslo. V nekaj sekundah nastane tekoča krema, ki jo polijem čez sadje.



Dam v hladilnik za en dan (dlje kot stoji, boljša je). Z nožem obrežem od roba modela, iz peki papirja pa jo tako vzameš kar z roko, ker je vse skupaj fino strjeno.



Te tortice so zelo nasitne. Kljub premeru 20 cm je je bilo za rojstni dan mojega J dovolj za 9 ljudi. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar